21 juni 2026
Vandaag was een relaxdag….we sliepen uit tot 9.30 uur…..dat was de eerste en laatste keer deze vakantie. ;D
We hebben vandaag buiten ontbeten….het was goed te doen in het zonnetje ook al was het nog maar een graad of 16. Gebakken ei met spek op het brood van de bakker.
Het waaide wel wat, maar dat is aan zee toch eenmaal sneller.
Ria en Linda zijn nog naar een scheepswrak gelopen zo’n kwartiertje van de camping vandaan. Het eerste stuk was langs huizen die prachtig gelegen zijn aan de zee. Tal van pelikanen hadden plaats genomen op het strand. Vervolgens kwamen we op een stuk waar vele surfers ook te water gaan. Waarschijnlijk zijn de golven hier goed om te boarden. Hier lag ook ongeveer het wrak. Het was niet zo groot, maar lag op een mooie plek om een foto van te maken. De wind was hier trouwens erg krachtig.
Terug op de camping zijn we met vieren naar het dorpje gelopen. We hadden bedacht een terrasje te doen, maar het terras wat we vonden sloot om 15 uur. Laten we daar nu om 14.55 uur aankomen….helaas dus. Dan maar een ijsje eten….geen zitplaatsen en alleen cash betalen….wat een middag. We hebben besloten terug naar de camping te lopen en zelf terrasje te spelen. We hebben nog wat lekkere dingen in huis en de voorraad moet toch op. Het is echt opvallend hoe weinig gezellige terrassen er zijn in West Amerika. Mensen nemen bijna allemaal een koffie to go mee en drinken deze in de auto op of lopend. Op het strand zaten wel wat mensen bij elkaar en zij hebben dan alles zelf bij (zelfs een grillplaat).
Ondanks dat we vandaag laat zijn opgestaan hadden we toch om 21 uur al slaap. We zijn daarom toch maar naar bed gegaan. Morgen rijden we weer een stukje en we willen ook nog iets aan onze middag hebben dan.
Vrolijke groet,
Ria en Linda