26 en 27 juni 2026
Een rustige start van de dag gehad, zoals de laatste paar dagen steeds deden. Om half elf kwam mijnheer Uber ons ophalen en na vijf minuten stonden we op het vliegveld. We moesten even uitvogelen we aan onze bagagelabels kwamen, maar een vriendelijke steward kwam ons helpen.
Het land uit waren we zo….dat wil zeggen bij de douane maken ze een foto van je en dan kun je door. Geen lange rijen….fijn!
We hadden op deze manier tijd genoeg om koffie te drinken en onze benen nog even te strekken, voordat we moesten gaan boarden.
We hadden de vlucht van 13.45 uur en we mochten iets voor 13 uur het vliegtuig in. Ook hier ging alles voorspoedig. We konden iets voor tijd opstijgen.
Toen begon het….tegennatuurlijk moesten we nacht gaan spelen en dat blijft lastig. Dus we hebben een paar uurtjes slaap kunnen pakken, maar daar zullen we nog wel last van gaan krijgen.
Ook de vlucht ging prima en om iets over half negen op zaterdag landden we op Schiphol. Vlot weer door de douane en als een van de eerste hadden we onze bagage ook. Vervolgens hebben we mogelijk twee minuten op onze taxi moeten wachten, maar ook dat mag geen naam hebben.
Via Vlijmen naar Berkel Enschot en zo zat de vakantie er dus weer op.
We hebben schitterende weken gehad en vele mooie herinneringen gemaakt.
Nu terug in het ritme komen en mijmeren over waar de volgende reis naar toe mag gaan.
Thx voor het meelezen weer!
Vrolijke groet,
Ria en Linda